web

web

طراحی سایت خبری

هدف از طراحی سایت خبری چیست؟ آشنایی با اصول و کاربرد طراحی سایت خبری


طراحی سایت خبری یکی از یچیده ترین نوع طراحی وب سایت می باشد . باید در طراحی این نوع از وب سایت ها طراح سایت حوصله ی زیادی به خرج دهد همان طور که در طراحی سایت خبری در مقاله قبلی نیز اشاره کردیم برای طراحی سایت خبری و استفاده بهینه از ویزگی های اصلی وب سایت خبری باید این نکته ها را در نظر داشته باشیم:

اولا اینکه در طراحی سایت خبری بهتر است سایت را برای بیشتر موتورهای جستجو گر مثل گوگل ، یاهو ، بینگ و … بهینه سازی کنیم
دو م اینکه باید در طراحی سایت خبری از گرافیک خبری بهینه سازی شده استفاده کنیم
در نظر داشته باشیم پنل مدیریت آسان را برای طراحی سایت خبری در نظر بگیریم
سایت خبری باید به سرعت لود شود و در طراحی سایت و گرافیک آن بهتر است از زبان های برنامه نویسی مثل CSS3 برای style دهی به وب سایت و هم چنین زبان طراحی سایت Html5 را به کار ببریم استفاده از زبان برنامه نویس Css3 در کاهش حم وب سایت بسیار می تواند کمک کننده باشد.

در ضمن مورد بعدی که می تواند برای طراحی سایت خبری بسیار مورد توجه قرار گیرد قیمت طراحی سایت خبری است. یک طراح وب سایت باید بتواند بر اساس خواسته ی مشتری و نوع سایتی که می خواهد قیمت منسبی را ارائه کند . وب سایت خبری بر اساس امکانات و ویژگیهایی که انتظار می رود قیمت داده می شود .

مهم ترین و برترین ویژگی های وب سایت خبری

۱-    استفاده از سیستم مدیریت مختوای قدرتمند ( طراحی سایت اینتن سیستم مدیریت محتوای اختصاصی را پیشنهاد می کند )
۲-    سیستم عالی برای گردش خبر ( سردبیر و خبرنگار و …. )
۳-    امکان گزارشات اخبار به صورت گزارش ، یادداشت ، مصاحبه و ….
۴-    محیط قدرتمند برای ویرایش خبر و هم چنین یک محیط زیبا برای بروز رسانی برخی از اخبار های سیاسی و اقتصادی و…
۵-    محیط بروز رسانی و هم چنین تنظیم زمانبندی برای انتشار مطالب در آینده داشته باشد .
۶-    یکی دیگر از بهترین کارها می توان این باشد که یک محیط ایجاد شود که خبر های مرتبط با خبر جاری را نشان دهد.
۷-    حتما یک محیط کانتنت برای نسحه ی متنی هر خبر را داشته باشید چرا که در بهینه سازی و سئو سایت بسیا اهمیت دارد.
۸-    سیستم ثبت نام  و هم چنین محیطی برای کاربران در نظر گرفته شده باشد . (کنترل پنل برای کاربران وب سایت )
۹-    مهم تر از همه حتما نسخه ی ریسپانسیو برای وب سایت خبری داشته باشید چرا که امروزه با داشتن مشغله زیاد کاربران بعد از وقت کاری  از طریق دستگاه های هوشمند مثل موبایل و تبلت در مسیر رفت و آمد به  وبگردی می پردازند .

شما می‌توانید طراحی سایت خبری خود را به طراحان سایت در کرج بسپارید...

مزیت‌های برندسازی برای کسب و کار

برترین استراتژی برندسازی تجاری در دنیا چیست؟


برای یک شرکت  جذب و حفظ مشتری بسیار مهم است و مهم تر از آن این است که مشتریان وفادار داشته باشد. در همین راستا برندسازی یا همان برندینگ نیز همین کار را انجام می دهد. مطمئن باشید وقتی مخاطب از بلوغ و رشد یافتگی و پیشرو بودن یک نام تجاری آگاه می شود، از آن برند لذت می برد و به آن اعتماد می کند، زیرا از نظر ذهنی متقاعد می شود که محصولی که برند باشد قابل اعتمادتر است و بهتر به وعده ها و تعهداتی که داده است، عمل می کند.

بی شک زیبایی و عظمت برآیند برندسازی یا همان برندینگ، همین انجام قول و تعهد از سوی صاحب برند  و جلب اعتماد مخاطبان است.

  یک برند مانند عنوان یک کتاب داستان یا یک فیلم سینمایی  پر فروش و عالی است که شما پیش از پرداخت پول برای خواندن یا تماشایش  اطمینان دارید صدها و چه بسا هزاران تن پیش از شما آن را خوانده و دیده اند و راضی بوده اند.

برندینگ یک تحول اساسی با مشارکت یکایک کارکنان یک سازمان است که به هدف های مشترک شرکت جامه عمل پوشانده و کاری کارستان را به ثمر رسانده اند. پیام  برندینگ گویای باور صاحبان نام تجاری به انجام کامل تعهدات در محصول یا کالا است و جایگاه یک شرکت را در میان شرکت های یا خدمات یا محصولات مشابه ارتقا می دهد .

مقصود ازساخت نام تجاری یا برندینگ چیست؟

مقصود از ساخت نام تجاری یا برندینگ ساختن یک هویت واقعی از نام تجاری شماست، به گونه ای که کلیه فرآیند های اصلی کسب و کارتان اعم از رهبری بازار، مدیریت اجرایی ، فروش ، بازاریابی، محصول، پشتیبانی و فرهنگ سازمانی همگی به ساختاری قانع کننده و منطبق با هم گویای کمال و پختگی تشکیلات شما هستند.

اگر یک نشان تجاری (برند) نتواند بر پسند و سلیقه مخاطبانش چیره شود تا آنجا که از میان سایر برند ها فقط آن را یپذیرند موفق نخواهد بود .

فلسفه ی برندینگ بر این اساس واقع شده که به مشتریان می گوید این نشان تجاری برای  شخصیت و زندگی مخاطب احترام وارزش قائل است.

یک برند نیازهای مخاطبانش را خوب می شناسد و مخاطبان آن نیز به همین دلیل اطمینان می کنند که از میان سایر نشانهای تجاری این برند را برگزینند. برندسازی یا برندینگ یکی از مهم ترین جنبه های یک تجارت موفق است. برندینگ قرار است به شما کمک کند تا یک تصویر عالی از خودتان و سازمانتان در ذهن مخاطب ایجاد کنید تا او به شما اعتماد کند و همین موضوع سبب می شود تا در دنیای رقابت موفق تر عمل کنید.

برند شما بازتاب مستقیمی از ذهنیت و انتظارات مشتریان شما از شما است. برندینگ خط و ربط کسب و کار شما، تعهد و قول شما را مشخص می کند . برند هویت می سازد و این هویت بیانگر صدای شما، رسالت شما، برنامه های بازاریابی، بسته بندی و وب سایت شما است. به همین دلیل است که مردم شما را انتخاب می کنند.

در این میان نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که، برندسازی و برندینگ صرفاً طراحی یک لوگو یا نشان تجاری نیست.

مزیتهای برندسازی و برندینگ :

۱. برندسازی یا برندینگ به شما کمک می کند تا در یک بازار پر از رقیب با محصولات یا خدمات مشابه باقی بمانید، چرا که زمانی که شما تبدیل به برند محبوب مردم شوید، آنها به راحتی شما را نسبت به رقبا ترجیح می دهند.

یک برند خوب هدف مشخصی دارد و موجب میشود تا در بین در یک بازار پر از رقیب با محصولات یا خدمات مشابه باقی بمانید. شاید رقیبان شما آنچه ارائه می دهند شبیه محصول یا خدمت شما باشد، اما مشتریان شما را به دلیل اعتماد به برندتان، شما را انتخاب می کنند.

 

۲. برندسازی (برندینگ)  به شما اعتبار می دهد.  داشتن یک برند معتبر و مشخص باعث می شود شما مانند یک متخصص به نظر برسید. به احتمال زیاد افراد به این دلیل از شما خرید خواهند کرد، زیرا به نظر می رسد که درباره¬ی چیزی که ادعا می کنید کاملا استادید و  مانند یک حرفه ای برخورد می کنید.

 

۳. با برندینگ سود بیشتری کسب می کنید. با ایجاد برند و برندینگ  نشان می دهید که خدمات یا محصولاتی با کیفیت بالا ارایه می دهید و مشتری بیشتر از آنچه پیشنهاد می دهید یا ادعا می کنید، از خدمت یا محصول شما منفعت دریافت می نماید لذا این برای مشتری ارزشمنداست، آنقدر که شاید راضی شود نسبت به قیمت خدمت یا محصول رقیب بهای بالاتری نیز پرداخت نماید.

 

۴-  برندینگ منجر به وفاداری مشتری می شود.  برندسازی خوب موجب توسعه کسب و کار، شناخته شدن سازمان و همچنین وفاداری مشتریان می شود. مشتریان به برندهایی جذب می شوند که جلب اعتماد می کنند . هنگامی که برند با مشتریان ارتباط عاطفی برقرار می کند موجب می شود مشتری بیش از یک بار به سراغش بیاید و خرید نماید . وفاداری مشتریان به برند، گاه ممکن است تا سال ها ادامه یابد.

برندینگ کسب و کار خود را به شرکت معتبر برندینگ در تهران بسپارید...

مطالب مرتبط

مزایا داشتن سایت فروشگاهی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی چیست؟ | طراحی وب سایت های فروشگاهی پربازده


مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی امروزه خیلی بیشتر از قبل است زیرا جستجو در فضای اینترنت اولین ابزار تحقیق و بررسی برای تهیه کالا و خدمات است. اکثر مردم برای اینکه خرید بهتری داشته باشند قبل از خرید کالا خود را در اینترنت جستجو میکنند و به بررسی ارائه کنندگان آن در فضای آنلاین میپردازند و بهترین آن را انتخاب می کنند و به خرید اقدام می کنند.

در دنیای امروز و آنلاین شدن اکثر کارها حتی کارهای اداری و بانکی بهتر آن است که کسب و کار خود را به روز نگه داریم و با پیشرفت روش های کسب درآمد پیشرفت کنیم تا فراموش نشویم.

طراحی سایت فروشگاهی دارای مزایای بسیاری دارد که از جمله ویژگی های طراحی سایت فروشگاه آنلاین این است که شما می توانید در کنار کسب و کار خود به فروش محصولاتتان در سایتتان نیز بپردازید و یا روشی دیگر اینکه در سایتتان محصولات مجزا و متفاوتی را به فروش برسانید.

امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار دارای مکانی برای فروش محصولات خود نیستند . بلکه صرفا فعالیت مجازی داشته و محصولات و یا خدمات خود را تنها از طریق اینترنت عرضه می نمایند. این به این معنی است که برای راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد حتما لازم نیست مکان یا مغازه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریانتان داشته باشید.

از مزایای طراحی سایت فروشگاهی در ادامه صحبت خواهیم کرد اما در نظر داشته باشید که سایت فروشگاهی مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت اما به شرط آنکه اعتماد مشتری را با ارائه بهترین خدمات و بهترین کیفیت بتوانید به دست آورید.

مزیت های فروشگاه اینترنتی 

  • سایت فروشگاهی باعث جذب مشتریان بیشتر
  • استفاده از مزایای فروشگاه آنلاین با عرضه بر مبنای تقاضا
  • استفاده از مزایای فروشگاه انلاین با حذف هزینه‌های خرید و اجاره
  • فروشگاهی همیشه باز و در دسترس
  • بدون نیاز به مکان
  • کاهش هزینه بازاریابی با هدف گیری بهتر
  • گسترش گستره جغرافیایی

1-سایت فروشگاهی باعث جذب مشتریان بیشتر

راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی به دلیل دسترسی آسان و راحت آن، سبب نگهداری هرچه بیشتر مشتریان وفادار و قدیمی می شود. از طرف دیگر، یک فروشگاه اینترنتی از هر نقطه دنیا برای همگان قابل دسترس خواهد بود. اگر بتوانید برای سفارش های دورتر یعنی خارج از شهر یا کشورتان امکانی برای ارسال فراهم سازید تا سفارشات مشتری راحت به دستشان برسد آنگاه:

  1. مشتریان قدیمی شما که از محل سکونت سابق خود نقل مکان کرده اند، همچنان امکان خرید از فروشگاه شما را خواهند داشت.
  2. مشتریان جدیدی از مناطق دورتر خواهید یافت و و مشتریان شما روز به روز افزایش خواهند یافت.

این مورد یکی از مهمترین و قابل توجه ترین مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی است.

2-استفاده از مزایای فروشگاه آنلاین با عرضه بر مبنای تقاضا

خریداران با مراجعه به یک فروشگاه فیزیکی، توقع مشاهده محصولات و بررسی آنها را خواهند داشت. هرچند ممکن است مراجعه کننده کالا را بخرد یا به هر دلیلی اعم از قیمت، مقایسه با کالای دیگر و… از خرید آن، منصرف شود. در هر صورت شما موظف هستید موجودی مناسبی از کالاهای قابل ارائه، با میزان تقاضای نامشخص داشته باشید.

برای یک فروشگاه آنلاین، لازم است تصویر و کاتالوگ مناسبی برای هر محصول ارائه شود اینگونه مشتریان با اعتماد بیشتری محصول را سفارش خواهند داد و همینطور کاتالوگ و اطلاعات آن باعث می شود تا مشتری اطلاعات بیشتری از کالا های موجود شما داشته باشد و راحت تر محصول مطابق نیاز خود را سفارش دهد.

البته فروشنده باید برای رضایت مشتری این مورد را در نظر بگیرید که، امکان تامین کالا برای سفارش‌های ایجاد شده را دارد یا خیر، در غیر اینصورت کالا را از منوی محصولات حذف کند یا اتمام موجودی را، اعلام نماید.

3-استفاده از مزایای فروشگاه انلاین با حذف هزینه‌های خرید و اجاره

گسب کار در مغازه یا فروشگاه یا شرکت همواره با هزینه‌های تهیه یا اجاره، نگهداری، تعمیرات، مالیات و… همراه خواهد بود.  علاوه بر هزینه های اجاره و پول برای مکان هزینه‌های نگهداری از ساختمان و نیاز به نیروهای انسانی بیشتر نیز، از هزینه های دیگر کسب و کار غیر آنلاین است.

هزینه دیگری که برای مغازه و مکان کسب و کار صرف میشود زمان هایی است که برای مناسبت‌های گوناگون، حراج‌های ویژه یا تغییر فصل، نیازمند تغییر دکور فروشگاه باشید هزینه‌های قابل توجهی برای ابزار، وسایل و نیروی کار بوجود خواهند آمد.

در مقابل، در صورت راه‌اندازی یک وب سایت برای فروشگاه اینترنتی خود با یک طراحی سایت مناسب و کارآمد، بخش زیادی از هزینه‌های نام برده، با استفاده از مزایای فروشگاه اینترنتی کاهش خواهد یافت.

به این نکته توجه داشته باشید که شاید در ابتدای فعالیت هزینه‌ی بالایی برای طراحی یک سایت بهینه بپردازید، یا در طی فعالیت مستلزم پرداخت هزینه سالانه خرید هاست و دامین باشید و یا موضوع پرداخت مالیات همچنان برای شما ایجاد چالش کند. اما چنانچه طراحی متناسبی را در نظر گرفته باشید، نیروی کار بسیار کمتری نیاز خواهید داشت.

و همینطور در رویدادهای مهم سالیانه ،برای اعلام تخفیف یا مسابقه و غیره، تنها افزودن یک صفحه جدید به طراحی وب سایت کافیست و نیاز به صرف هزینه بیشتر نیست.

4-فروشگاهی همیشه باز و در دسترس

همانطور که می‌دانید طبق قوانین دولتی مالکان مکان های فروشگاه‌های، بسته به نوع فعالیت خود موظف به تعطیلی فروشگاه در ساعتی مقرر خواهند بود. یعنی کسب و کاری که در مغازه ها صورت میگیرند برای کسب و کار محدود به بازه زمانی خاصی هستند و از یک ساعتی به بعد حق خریدو فروش ندارند اما از مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی این است شما برای فعالیت و خریدو فروش محدود به زمان نیستید و این فروشگاه در 7 روز هفته و 24 ساعت روز باز است و میتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

5-بدون نیاز به مکان

به طور کلی راه اندازی یک فروشگاه مجازی ارزان تر از راه اندازی و اجرای یک فروشگاه فیزیکی می باشد. از دیگر مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی این است که نیاز به مکان ندارد و حتی در منزل هم می توان به فروش محصولات پرداخت .

6-کاهش هزینه بازاریابی با هدف گیری بهتر

راه اندازی سایت فروشگاهی می تواند بهتر از سایر رسانه های معمول مشتریان را از محصولات و خدمات مطلع کرده و مورد هدف قرار دهد . زیرا مسلما جذب فردی که در اینترنت به دنبال محصول می گردد و خواسته او با هدف کاری شما یکی است بهتر از فردی است که تا به حال متوجه محصول یا خدمات شما نبوده یا اصلا نیازی نداشته است.

7-گسترش گستره جغرافیایی

داشتن یک مکان فروشگاهی قطعا مشتریانی از محله خود و یا محله های اطراف خواهد داشت . یک کسب و کار محلی با طراحی سایت فروشگاهی  می تواند محصولات خود را  در سراسر کشور و یا بسته به محصول، در سطح بین المللی، به فروش برساند  و این امر فقط از طریق داشتن یک استراتژی تجارت الکترونیک امکان پذیر می باشد. این از مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی است که شما میتوانید محصول خود را به تمام کشور معرفی کرده به فروش رسانید و یا حتی صادر کنید.

با توجه به مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی که گفته شد با یک بررسی و کمی تامل درمیابیم که برای پیشرفت در کسب وکار خود بهتر است که با طراحی سایت وردپرس در تهران همسو شویم.

سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی | طراحی وب سایت خدمات حرفه ای | قیمت طراحی سایت خدماتی

یک نیاز ضروری برای کسب و کارهایی که خدماتی خاص یا متنوع به مشتریان می‌دهند، طراحی سایت خدماتی است. سایت خدماتی می‌تواند در قالب یک وب سایت نظافت منزل، یک وب سایت خدمات درمانی یا حتی یک سایت مشاوره کسب و کار باشد. تنوع ساختار این وب سایت‌ها بسیار گسترده است؛ زیرا هر کسب و کار، خدمات ویژه‌ای دارد و طراحی سایت باید بر مبنای آن خدمات طراحی شود. در این مقاله سعی داریم به امکانات و ویژگی‌هایی اشاره کنیم که برای ساخت هر نوع سایت خدماتی ضروری هستند.

شرکت‌های مختلف، امکانات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. این امکانات می‌تواند با توجه به نوع خدمات شرکت متفاوت باشد. با این حال در ادامه به امکاناتی اشاره خواهیم کرد که برای طراحی انواع سایت مشاغل از جمله سایت خدماتی ضروری هستند.

منوی خدمات

شرکت‌های مختلف، خدماتی متنوع ارائه می‌کنند که باید در منو یا زیرمنویی جداگانه قرار گیرند. این دسته بندی می‌تواند انتخاب مشتریان را آسان سازد.

سفارش آنلاین خدمات

فلسفه‌ی اصلی طراحی سایت خدمات، امکان سفارش و دریافت آن به صورت آنلاین است. باید بخشی در سایت وجود داشته باشد که بتوان خدمت مورد نظر را از طریق پر کردن یک فرم سفارش داد.

توصیه‌ی مشتریان

یکی از مهمترین فاکتورهای طراحی سایت خدماتی، درج توصیه‌ی مشتریان است. قرار گرفتن این بخش در صفحه می‌تواند تاثیری جدی بر تصمیم کاربران جدید بگذارد. این کار می‌تواند اعتبار یک شرکت را به راحتی افزایش دهد.

دسته‌بندی خدمات با توجه به موقعیت جغرافیایی

برای افرادی که در موقعیت‌های مختلف جغرافیایی زندگی می‌کنند، دسترسی به خدمات موجود در محل، بسیار ضروری است. بنابراین باید بخشی در سایت موجود باشد که بتواند خدمات مختلف را با توجه به محل زندگی کاربران فراهم کند.

تهیه‌ی اپلیکیشن مجزا

یکی از گزینه‌هایی که می‌تواند مشاهده و سفارش خدمات را آسان کند، اپلیکیشن سایت است. اپلیکیشن ابزاری است که می‌تواند به فرم دلخواه طراحی شود و خدمات شرکت به راحتی در اختیار کاربران قرار گیرد.  

فرم های تماس

فرم تماس، گزینه‌ای حیاتی برای برقراری ارتباط مشتری با شرکت است. اگر این فرم دم دست نباشد، کاربران به هنگام سفارش خدمات، سردرگم می‌شوند.

امکان چت آنلاین

چت آنلاین، بخشی از سایت است که در تمام صفحات باید وجود داشته باشد تا مشتری بتواند جواب سوالات خود را در اسرع وقت بدست آورد.

صفحه تماس با ما

یکی از ضروری‌ترین صفحات سایت خدماتی، صفحه‌ی تماس با ما است. اگر مشکلی در تحویل خدمات صورت گیرد، مشتریان با استفاده از اطلاعات این صفحه می‌توانند به طور مستقیم با مسئولان شرکت در تماس باشند.

صفحه‌ی درباره ما

در این صفحه باید در مورد اطلاعات شرکت از قبیل تعداد کارکنان، قدمت شرکت و نوع فعالیت شرکت صحبت شود. صفحه درباره ما یکی از صفحاتی است که بر افزایش اعتماد کاربران بسیار تاثیرگذار است.

از آنجاییکه شرکت‌های خدماتی، انواع خدمات با امکانات مختلف را برای مخاطبان تهیه می‌کنند، بنابراین نمی‌توان از یک روش یکسان برای طراحی وب سایت آن‌ها استفاده کرد. بنابراین وب سایت‌های خدماتی ویژگی‌هایی دارند که در اکثر موارد برای افراد مبهم هستند. در ادامه به مهمترین ویژگی‌های یک وب سایت خدماتی اشاره خواهیم کرد.

رابط کاربری

برای یک سایت‌ خدماتی هیچ چیز مهم تر از داشتن یک رابط کاربری مناسب نیست. رابط کاربری باید با امکانات، مفهوم و نوع خدمات شرکت متناسب باشد. در این حالت کاربر ارتباط بهتری با سایت برقرار می‌کند و احتمال ترک کردن آن بسیار پایین است.

تجربه‌ی کاربری

وقتی که یک بازدیدکننده برای اولین بار وارد سایت می‌شود، باید بتواند به راحتی بین منوها، زیرمنوها و بخش‌های مختلف سایت حرکت کند تا تجربه‌ای خوب از بازید سایت داشته باشد. به همین دلیل تجربه‌ی کاربری یک عنصر مهم در طراحی سایت، مخصوصا سایت خدماتی است.

در دسترس بودن خدمات

در یک سایت خدماتی باید تمام خدمات در دسترس باشند؛ به این معنی که می‌توان در منوها یا بخش‌هایی مجزا، خدمات سایت را به شکلی طبقه بندی شده ارائه کرد. بنابراین کاربران با ورود به سایت می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. 

اگر تمام ملاک‌ها و معیارهای طراحی یک سایت رعایت شود اما دم دست کاربران گوگل نباشد، عملا زحمات شما از بین خواهد رفت. در طراحی تمام ساختار سایت از قبیل متن، عکس، Front-end و Back end- باید استانداردهای بهینه سازی رعایت شود.


ویژگی طراحی سایت شرکتی

ویژگی های سایت شرکتی و بررسی 6 تااز امکانات برترین سایت شرکتی

طراحی سایت چیست؟

ویژگی سایت های شرکتی و طراحی وبسایت ، به معنای برنامه ریزی ، طراحی ،

راه اندازی و حفظ یک سایت است ، این تعریف همچنین شامل طراحی رابط کاربری،

معماری اطلاعات ، طراح، انتخاب رنگ، نوشتن محتوا و همچنین طراحی آیکون های

اختصاصی برای سایت است. در مرحله حرفه ای تر طراحی سایت ، اصول سئو و

بهینه ساز برای موتور های جست و جو ، طراحی رابط کاربری و کد نویسی استاندارد

و طراحی گرافیکی ویژه نیز مورد توجه قرار میگیرد.

طراحی سایت شرکتی:

ویژگی سایتهای شرکتی باید به گونه باشد که کاربر در نگاه اول بتواند مفهوم

کلی و موضوع وبسایت را دریافت کند و با چشم خود در همان نگاه های اول باید بتواند

به راحتی خدمات مورد نظر خود را پیدا کند ، پس گذاشتن عناصر و المان های سایت

در جایگاه و جهت درست و به نحوی که به صورت خودکار چشم ما را از یک گوشه یا

محتوای وب سایت به جهت درست و با سلسله مراتب راحتی هدایت کند ،

در طراحی سایت شرکتی بسیار اهمیت دارد.

چند ویژگی سایت های شرکتی :

ویژگی سایت های شرکتی حرفه ای نیاز به طیف گسترده ای از دانش متخصصان

طراحی و برنامه نویسی دارد ، در مجموع تلاش همه آنها باید منجر به یک سایت خوب

با رابط کاربری آسان و کاربر پسند بشود. در اینجا و  در این مقاله، ما 8 ویژگی اصلی

سایت شرکتی خوب را که باید در هنگام طراحی آن مورد توجه قرار گیرد، در نظر گرفتیم.

این ویژگی ها قطعا به طراحان وب کمک می کند تا طرح های هیجان انگیز و به منظور

ارتقا قابلیت استفاده وب سایت را ایجاد کنند.

1. بهترین بودن در عین سادگی

سایت شرکتی که بیش از اندازه شلوغ باشد و در صفحه اصلی آن المان های زیادی

به کار رفته باشد برای کاربر جذاب نیست و ممکن است نتواند در نگاه های اول نیاز

خود را در سایت شما بر طرف کند ، سادگی همیشه مورد پسند

همه افراد با تمام سلیقه ها میباشد .

2.  هماهنگی در صفحات

هماهنگی یکی از مهم ترین ویژگی سایت های شرکتی است. سایت شرکتی

شما باید ارتباط یکپارچه ای با تمام صفحات و خدمات خود داشته باشد و شکل کلی

طرح سایت نیز باید در تمامی صفحات هماهنگ با هم باشند و طوری نباشد که با کاربر

با ورود به یک صفحه جدید اینطور حس کند که وارد سایتی جدید شده است. فونت ها

و رنگ های سایت در تمام صفحات باید هماهنگ باشند و در تمام صفحات از دکمه های

call to action مشترک استفاده بشود.

3. تایپوگرافی

مهم نیست محتوای سایت شرکتی شما چقدر غنی و خاص است ، اگر و اگر قابل

خواندن برای کاربر نباشد ، برای موتورهای جست و جو گر نیز متن و مقاله های وب

سایت اهمیت بسیاری دارند و یکی از مهمترین بخش ها در سئو همین محتوا گذاری

اصولی است. بنابراین هنگام طراحی سایت حتما باید به نوع تایپوگرافی که برای سایت

انتخاب میکنید توجه ویژه شود ، نوع فونت ، فاصله بین خطوط ، رنگ متن ها ، رنگ لینک

، justify بودن نوشته ، همگی جزو موارد اصلی تاپیوگرافی یک وبسایت هستند.

4. سازگاری با تلفن همراه

این نکته را در ویژگی سایت های شرکتی خود ، در نظر داشته باشید که بیشتر

کاربران فضای آنلاین امروزه از گوشی موبایل خود برای سرچ در گوگل و پیداکردن ویژگی

سایت های شرکتی شما استفاده میکنند ، اگر سایت شما رسپانسیو در تمام نسخه

های موبایل نباشد ،  حجم زیادی از کاربران و مشتری های خود را از دست خواهید داد

و رقبایی که این نکته را رعایت کرده اند از شما جلو می افتند ، پس به عنوان یک طراح

حرفه ای سایت حتما از طرح خود نسخه های رسپانسیو را تهیه کنید.

دیمادی شرکت طراحی سایت حرفه ای وردپرس اماده انجام تمامی پروژه‌های شماست...